.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده جدید انتظامی گلوگاه معرفی شد
حسن عنایتی‌گنجی طی حکمی با حضور جانشین فرماندهی انتظامی مازندران به عنوان فرمانده انتظامی گلوگاه معارفه شد.

به گزارش شمال نیوز،  سرهنگ حسن مفخمی عصردیروز در آیین تکریم فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه اظهار کرد: یک فرمانده با تلاش و همت خود می‌تواند در دل مردم و مسؤولان قرار بگیرد و حوزه خود را به درستی رهبری کند.

وی افزود: به لطف خدا شاهد رضایت مردم و مسؤولان از سرهنگ محمدپور در این شهرستان هستیم و خواهان ادامه همکاری با وی بودیم.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به سابقه فعالیت فرمانده جدید انتظامی شهرستان گلوگاه بیان کرد: سرهنگ عنایتی پیش از ورود به عرصه نیروی انتظامی، به عنوان یک بسیجی و رزمنده از سن ١۴ سالگی فعالیت و حمایت خود را از نظام جمهوری نشان داده است، با توجه به سابقه فعالیت و تجربیاتی که دارد بدون شک موفق خواهد بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: امروزه باید نقش نیروی نظامی را پر رنگ‌تر ببینیم، و این ارگان حمایت لازم را می‌خواهد تا بتواند وظایف خود را به درستی انجام دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم تا کسانی که هنجارشکن هستند احساس ناامنی کنند، ما به عنوان یک سرباز نقش‌مان را با کمک مردم انجام می‌دهیم.

مخفمی یادآور شد: شهرستان گلوگاه حساسیت بالایی به جهت قرار گرفتن در ورودی سه شهرستان دارد، باید یک پیش‌بینی برای جلوگیری از وقوع هر گونه جرم داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان گلوگاه نیز در این مراسم بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر از وظایف مسلمین به خصوص نیروی انتظامی است.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم میراحمدی گفت: متاسفانه در جامعه امروزی به دلیل عدم باور و عقیده، اهمیت امر به معروف و نهی از منکر کمرنگ شده است.

 

امام جمعه شهرستان گلوگاه افزود: نباید با گشت ارشاد مخالفت کنیم چرا که دلیل به وجود آمدن حکومت اسلامی گسترش دادن معنویت و حفظ دین است.

 

وی مطرح کرد: نیروی انتظامی نیازمند حمایت از سوی مسؤولان و مردم است، ما با تمام وجود از نیروی انتظامی شهرستان حمایت می‌کنیم و دست در دست هم معنویت را حفظ خواهیم کرد.

 

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به ایام خدمت فرمانده سابق انتظامی شهرستان گفت: سرهنگ محمد پور در مسیر انقلاب و اسلام و همچنین رهبری بود و کوچک‌ترین خطایی از وی دیده نشده بود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.